Úvahy

Thoughts

pondělí, března 12, 2007

K přítomnosti amerických radarů

K přítomnosti amerických radarů na českém území by se měli možnost vyjádřit všichni lidé v referendu, tvrdí KSČ. Je mi líto, že tuto naveskrz rozumnou myšlenku radí strana jinak profláknutá, zabrhovaná a pošpiněná minulostí. Protože to je pravda. Sami politici tvrdí, že referendum by se mělo pořádat jen při zásadních událostech, které se mohou výrazně dotknout České republiky. A to je podle mne tento případ úplně exemplárně! Jestliže tu mám cizí mocnosti postoupit kus území a dokonce snad sem pustit k obsluhování jakýchsi systémů její vojáky, pak už to je na pováženou. A jestliže ony systémy jsou takového charakteru, že se to zase nelíbí sousedům, kteří se bouří a vyhrožují sankcemi, pak není podle mne co řešit a je nutné říci "ne". Jedna mužatka na trůně ministra obrany ale náhle tvrdí, že povinností politiků je vyhodnotit všechnyA informace a vzít na sebe odpovědnost rozhodnutí. Jinými slovy "ty, sprostý lide, do toho nemáš co kafrat, my jsme ta elita, my o tom víme víc!" Hezké! Takže už to vidím, že radarům asi neujdeme, ačkoli je tu většina lidí nechce. Já je tu také nechci! Příliš dlouho jsem potkávala na našem území cizince, kteří si tu uzurpovali určitá práva, ačkoli je neměli. A nechci, aby se to v jakkoli mírnější podobě zase opakovalo!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home