Úvahy

Thoughts

sobota, února 17, 2007

Bude jaro nebo nebude?

Bude jaro nebo nebude? Meteorologové sice tvrdí, že už si nezalyžujeme, ale za stálé počasí se také nedovedou zaručit. Já tvrdím, že jaro bude! Jednak už mám z nošení teplých kabátů a kozaček pořádnou depku a ta by se prohloubila, kdybych připustila opak. A potom, mám pracovní stůl s počítačem umístění v pokoji takovým způsobem, že mi protější fronta domů s okny slouží jako velmi dobrý rozeznávací prostředek. Slunce se totiž v průběhu roku točí tak zvláštně, že z odrazu jejich skel vyčtu roční období, což by si asi velice přáli naši pradávní předkové, aby to uměli s takovou jistotou. Jenomže já jsem přesvědčená, že to uměli i bez lesknoucích se oken v protějším traktu domů, tím spíš, že žádné domy a zasklená okna neznali. A protože stejně roční období rozeznávali, včas zaseli, včas sklidili a přežili, vychovali také své potomky a ti zase jiné, až jsme tady my! Díky, prapředkové, na to jaro už se těším!!!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home