Úvahy

Thoughts

úterý, února 13, 2007

Nevím, na co lidé potřebují adrenalinové sporty

Nevím, na co lidé potřebují adrenalinové sporty - každý den, každou hodinu můžou mít své vzrůšo! Jako ta manželská dvojice, která ulehla večer do postele a mínila tam setrvat až do víkendového rána, ale byla probuzena kýmsi, kdo se ukázal být hadem. Což o to, had se stavěl údajně už mezi Adama a Evu v ráji. Ale tento nenabízel ani pokušení, ani sladké jablko a nadto blbě koukal. Málo platné, že přivolaná hlídka zjistila, že šlo jen o užovku, manželé se pořádně vyděsili. Prý si ji snad museli přivézt domů v krabici s novým sporákem. Odborníci ale soudili, že takový transport by užovka sotva přežila, pravděpodobněji utekla nějakému sousedovi z terária. Tedy, i já to pokládám za pravděpodobnější, ale v tomto kontextu se ptám: nebylo by už konečně moudré zavést povinný registr takovýchhle domácích potvor? Nechci tím v žádném případě zasahovat do práv soukromníků, co vyznávají heslo "můj dům, můj hrad..." ale i oni sami by si měli uvědomit, že pokud ten "dům" není dům ani hrad, ale obyčejný byt se společnými stoupačkami, ohrožují pěstováním takových podivností na životě své bližní. Myslím, že ani sebezarytější nepřítel takových koček, psů nebo morčat neexne, když se k němu podobný exmplář zatoulá. Ale mně kdyby přistál v bytě had... No to bych hrůzou a hnusem snad pošla! A docela by mne zajímalo, zda by v tom případě uznali moji životní pojistku a kdo by si vzal na starosti výchovu mých dětí???

0 Comments:

Okomentovat

<< Home