Úvahy

Thoughts

pátek, srpna 31, 2007

Zlodějna

Tak prý zase ročně stouply hrubé výdělky. Na papíře máme každý v průměru kolem 26 tisíc. Ptám se, proč je tedy tolik lidí, co se u různých finančních ústavů zadlužuje. Já mít hrubého 26 tisíc, s nikým pýchou nemluvím. A i když mě stát oškube na všem možném a čistá ruka dostanu mnohem méně, stačilo by mi to! 26 tisíc hrubého? Panebože, připadám si jako Scarlett O´Harová v příběhu Jihu proti Severu. Když se dověděla, kolik peněz si na válce nahrabal její oponent a věčný nápadník Rhett Buttler, ani se jí (cituji téměř doslova) " nechtělo věřit, že na tomto ožebračeném světě je vůbec ještě někde tolik peněz." Já vím, že těch 26 tisíc je průměr podle statistiky a co je to statistika v tomto případě, to kdysi vysvětlil vtipně jeden komik: To je, když soused zbaští celé kuře a já suším hubu - prostě, podle statistiky jsmě snědli každý půlku kuřete. Takže nyní je to tak, že podle statistiky máme v Čechách průměrně 26 tisíc měsíčního výdělku. Ve skutečnosti je to ale tak, že někdo hrabe statisíce a jinmí suší hubu.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home