Úvahy

Thoughts

sobota, září 23, 2006

Pan prezident

Pan prezident dnes rozdával svoje podpisy v paláci Luxor. Prezidentské sídlo v Lánech dnes zato zažilo nátřesk, o jakém se nikomu nesnilo. Zámek v Lánech je běžně veřejnosti nepřístupný, podotýkám pro ty, kdo to nevědí. Návštěvník si může prohlédnout park i oboru, ale dovnitř budovy se nedostane a jaké interiéry jsou uvnitř, o tom si může nechat leda zdát. Před několika dny se rozšířila zpráva, že u příležitosti 85. výročí zakoupení zámku jako sídla hlavy našeho státu bude tento víkend objekt přístupný pro veřejnost. Skoro mne to zlákalo, ale nakonec mne zaskočila naléhavá práce a do Lán jsem se nevydala. A není čeho litovat - ta zase podotýkám pro ty, kterým se stalo totéž co mně. Před několika okamžiky mi telefonovala kamarádka, která se na zámek vychystala s celou rodinou. Prý horror a běs, v horku fronta v pětistupech, lidí jako mraků, na řadu by prý přišli asi za čtyři hodiny! No, to se dvěma malými dětmi nešlo. Ovšem do parku a do obory jako jindy se dnes prý nikdo nedostal, všude hlídala policie. Takže co se Lánů dotýká, chtít více dnes prostě znamenalo získat méně než kdy jindy.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home