Úvahy

Thoughts

pátek, srpna 04, 2006

Ulovte si svou mrtvolu

Super! To je bomba! Tuhle jsem se dočetla, že v Římově hledali ve vodní nádrži tělo zavražděné učitelky, kterou sice nenašli, zato vylovili úplně jinou mrtvolu. Raději pominu fakt, že nádrž je zásobárnou pitné vody pro velkou část jihočeského kraje (dobrou chuť, napijte se na zdraví!). Chci doufat, že se voda před vpuštěním do potrubí ještě nějak čistí a hygienicky upravuje. Ale děsí mne, jak stoupá zločinnost u nás, kolik lidí je pohřešovaných a kolik jich naopak mizí, aniž je někdo pohřešoval. Právě jako toho muže, kterého z přehrady vytáhli při hledání učitelky Jany Toncarové a jehož smrt byla prokazatelně násilná. Popravdě na tom všem však vidím i jeden klad. Až mne jednou někdo hodně naštve a rupne mi v bedně, zamorduju ho a hodím do vodní nádrže. Je velké procento naděje, že mi to projde, že se tam mrtvola prostě ztratí jako v bermudském trojúhelníku.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home