Úvahy

Thoughts

úterý, května 02, 2006

Všechno s něčím souvisí

Všechno na světě prý s něčím souvisí. Jo, je to jistě pravda, i absolutní maličkosti! Zachtělo se mi tuhle zakoupit do truhlíčků bylinky. Léta to tak dělávám, než to přišlo do módy, leccos jsem si sama pěstovala ze semínek, dnes už nemusím, je to snadnější, ale také dražší. V peněžence i na kontě už jsem měla docela průvan, další příjem v nedohlednu, říkám si: "Jen bazalku a meduňku, nic víc, nic víc! Půjdeš rovnou jen po tom, rozhlédneš se mezi stánky, kde mají nejlepší, ale nic víc nekoupíš!" I košík jsem - pro jistotu - brala z domova právě jen na to množství, co jsem hodlala nakoupit. A Jak to dopadlo? Jo, bylinky mám podle plánu, ale k nim i některé jiné navíc a také pár petunií a sporýšů, na chalupu do letní kuchyně. Že nemám tašku vůbec nevadilo, nějaké ty kostkované nákupce tam prodávají na každém kroku. A co s čím souvisí? To právě nechápu! Jak souvisí moje nepevná vůle s mým věčným prázdnem v peněžence!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home