Úvahy

Thoughts

úterý, dubna 11, 2006

Psa bys nevyhnal

Co je to počasí, že by do něj psa nevyhnal, to jistě každý ví. Pro mne bylo takto včera ráno. Vylezla jsem před dům, chladno jako v zimě a prší... být psíkem, okamžitě stáhnu ocásek mezi nohy a doufám, že mi moji lidé dovolí návrat na teplý pelíšek. Bohužel, jsem člověk se svými povinnostmi (tedy- já je nevymyslela a kdyby se mi jednou dostal do ruky ten kdo ano, bůh mu buď milostiv!) No, musela jsem do toho hnusného dne vykročit, s radostí jsem ale zjistila, že pejskaři své miláčky opravdu ven nevyhánějí. Na místech, kde jindy vidím psů jako psů jsem tentokrát potkala jen jednoho. Jeho páníček, mladý sporotvní týpek v nepromokavé bundě si procházku očividně užíval, ale ten jeho čtyřnohý promočený chlupáč ne. Sice poslušně očůrával kandelábr, ale tvářil se při tom jako svatý mučedník.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home