Úvahy

Thoughts

pondělí, listopadu 27, 2006

Nekrájející nůž zadarmo

Mnohokrát mne už napadlo, jestli by v tomto bláznivém světě nebylo méně skutečně více! Přepočítačováno, přetechnizováno, přemobilováno, co se nám nehodí vyhodíme jednoduše na smetiště, ona si s tím matička příroda nějak poradí. Spousta zboží včetně potravin se nabízí v neustále nových úpravách a modifikacích (pokaždé samozřejmě o něco dražší a hloupý spotřebitel klopí) a aby šlo ještě lépe na odbyt, často doplňované nějakou vypočítavou akcí ve stylu "Za deset těchto nálepek dostanete bonus..." nebo "plus dárek," což je většinou hovadina k ničemu dobrá, jakou by si dobrovolně nikdo nekoupil. Jsou ovšem výjimky - můj synek nosí odkudsi velmi dobrou klobásku a k ní je pokaždé jako pozornost přibalený nůž. Nemám proti tomu nic, používáme je na chalupě jako stejkové a krájí docela dobře. Jen dnes jsem se dopustila omylu - jindy totiž klobásu i nůž vždycky vybaluje nákupce. Dnes nikoli. Chtěla jsem kousek ochutnat, popadla nůž, krájím, krájím... ve jménu věčného podezření si říkám :"No jo, dárek zadarmo, vždyť už to ani nekrájí!" Vážení, jak jsem byla slepá, já tu kudličku nevytáhla ze speciálního průhledného obalu, který chránil její ostří!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home